onsdag 14 maj 2014

Underbara fantastiska dotter ❤️

Det går inte att med ord beskriva hur stolt jag är över denna oerhört imponerande tjej. Hon slutar aldrig att förvåna mig. Endast 12 år gammal och ändå så otroligt klok.


Att gå på utvecklingssamtal med henne gör än så stolt så att man spricker. Bara massor massor lovord, hon är grym på allt hon tar sig för. Enligt läraren fantastisk på att memorera kunskap och det får mig genast att tänka på hur hon som endast 2 år gammal hade memorerat hela släktens namn och roll och vi har inte den lilla släkten skilsmässofamiljer som både maken och jag kommer ifrån...


Det är en fröjd att se henne växa upp och utvecklas till en riktigt stark och klok person med en vilja att göra allt hon tar sig för på bästa sätt. Ordningsam är en underdrift då jag härom kvällen kom upp på hennes rum och där på stolen hänger kläderna till dagen efter fint och prydligt i den ordning man tar på sig dom....... 


Min fantastiska dotter, du kommer garanterat att bli något enormt stort!!!






2 kommentarer:

  1. Finaste Thelma, de e inte klokt va fort tiden gar, kanns som igar dom va sma bebisar ju.... Sa fin a duktig tjej ni har :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vart tog tiden vägen hördu?

      Radera