lördag 26 oktober 2013

Alldeles för otålig

När jag har bestämt mig för något vill jag helst att det ska ske på direkten!!
Jag är extremt otålig och planerar ibland alldeles för långt fram i tiden och tappar då lite bort nuheten......

Igår var jag hos frissan, en tjej som går frisörlinjen på gymnasiet. Jag blev super nöjd både med slingorna och klippningen så jag bokade in en klippning till direkt till innan jul. Jag vill ju försöka få lite längd på håret och då är det bäst att klippa lite oftare så det inte hinner bli så slitet. Jag gör ett försök :-)).

Så skönt att barnen äntligen har höstlov, alltid skönt att slippa härja iväg på morgonen. Jag jobbar bara ett dygn under veckan då jag tagit ut lite semester. Barnen har fått välja en aktivitet så det blev Leos lekland på fredag med varsin kompis.

Glöm inte ställa om klockorna inatt för mig som jobbar innebär detta 1 timme längre på jobbet, hmm ja så jäkligt kan det vara ;)..

Ha en fortsatt härlig helg!!

Fredagsfikat blev morotskaka och den var precis lika god som den ser ut, mmmmm!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar