lördag 19 oktober 2013

Inte riktigt varken här eller där

Jag känner mig lite splittrad lite mål lös och vet inte riktigt om jag ska vara här eller där, gör det eller detta!!? Vet inte riktigt men jag tror att det har att göra med ett besked som blev en besvikelse i början av veckan! 
Bara att bita i det sura äpplet och komma tillbaka, omstart nya idéer och nya mål. 

Om en vecka är det höstlov, jag har passar på att ta ut ett semester dygn och det ska bli så skönt. Älskar långa lediga dagar med mina barn då vi lagat god mat hittar på roliga aktiviteter och bara har tid med varandra. T och jag inleder höstlovet med en trip till Gekås Ullared. Första gången för min shoppingtokiga dotter och det kommer vara himmelriket för henne ;-)... Jag hoppas på att hitta lite födelsedagspresenter och julklappar samt lite nya kläder och självklart inredning/saker till hemmet. Jag är ute efter beiga gardiner i typ Lin till vardagsrummet en hissgardin till enkelfönstret och två längder till stora fönstret.. 
Visst skulle det göra sig med en beige hissgardin här?

Idag ska vi iväg på en spännande grej hela familjen och jag ser verkligen fram emot resultatet vilket kommer bli julklapp så jag kan tyvärr inte avslöja för mycket här :-D.

Hejsvej!!

Snart drar vi iväg på Ullared roadtrip <3

2 kommentarer:

  1. Allting hander av en anledning, sa jag e saker pa att allt kommer ordna sig till slut. Trakigt att de inte blev som du ville :( men forhoppningsvis sa kommer de dyka upp nya utmanningar a de kommer losa sig ska du se!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja vad trist att nått gick åt skogen. :/ men det kommer kanske ngt positivt ur det. :)
    Kram på sig

    SvaraRadera