söndag 6 oktober 2013

Balanserar

Lite inspirations torka som kommer med min trötthet pga att det har varit lite lite aningens för mycket i mitt liv den senaste tiden, inte för att det varit negativa saker som hänt men även positiva saker kan göra dig trött. Tiden har liksom inte funnits till att bara andas ut....

Tänkte iaf dela med mig av lite härliga bilder från den senaste tiden :-). 

Sötaste!!
Vi han med en lite runda på Ölands skördefest förra fredagen. Underbar glass på Ölands choklad.
Bröllop den 28 september <3
I fredags var det kanelbullensdag, jag är lite imponerad över hur stor och uppmärksammad denna dagen har blivit men visst är det väl underbart gott med en nybakad kanelbulle!!
Underbart vacker höstmorgon...
I lördags hade vi besök av denna söta lilla trollunge med föräldrar och även min svägerska med sambo. Vi hade en mysig kväll med mycket lyckad fiskgratäng, min första key lime pie ( men definitivt inte sista) och musik tävling :))...
 Igår var vi på bakluckeloppis med fantastiskt höstväder och blev faktiskt av med mer än jag väntat mig, kul!
Äntligen är skåpet klart och på plats, fick upp lite gardiner och vips så blev det ett helt annat hem, jätte nöjd med resultatet. Nu är det bara nästa projekt, måla och klä om stolar sen ska lampan upp och en matta ( tips någon, vad passar in?) ska inhandlas. 

Idag är det måndag och ny vecka som jag som vanligt börjar med veckohandling. 

Tills vi hörs.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar