torsdag 7 november 2013

Strejkar!!

Min kropp har lite gått i strejk och jag har väl fått erkänna för min egen del att jag kört på lite för hårt!! Det är då typiskt mig att det alltid ska vara "allt eller inget". Börjar jag med något så går jag "all in" och ger minst 110%. 
Nu måste jag bara tagga ner för att kroppen ska kunna hänga med och fungera så som den ska och som jag vill att den ska. 
Jag måste låta mig själv vara bra som jag är och låta mig själv hinna njuta av allt underbart som jag har runt omkring mig.
Leva i nuhet (klyschigt men sant).

På tal om att må bra så har jag äntligen fått nytt jobb som jag tror kommer passa mig alldeles lysande och jag är så glad för detta! Start i början av december :-D.

Idag får jag lunchbesök av en fin vän, mysigt <3... 

Må så gott hörni.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar