söndag 23 februari 2014

3:e dagen

Precis, idag är det den 3:e av mina 21 detoxdagar och dessa ska vara dom värsta. 
Det har gått bra faktiskt, inget kaffe har gjort sig lite påmint med en liten molande huvudvärk men verkligen inget som inte är hanterbart. Känner mig väl egentligen inte piggare ännu men det hoppas jag ska börja kännas nu när den värsta avgiftningen ska vara gjord. 
Maten är egentligen inget problem då det är ganska likt det vi äter här hemma i vanliga fall. Den stora skillnaden är väl att jag helt tagit bort gluten och mjölkprodukter. 
Igår gjorde jag en jätte smaskig paj med paleobotten och fetaost, spenat och soltorkadtomat i, mums tyckte son och make också. 

Jag börjar morgonen med ett glas ljummet vatten med pressad citron i, därefter har jag antingen tagit en promenad, löprunda eller tagit några minuter med mindfullnessappen. 

Jag och min tekopp funkar bra ihop ;). 

Hittade detta supergoda vita te't på hälsokostaffärer, rekommenderas!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar