måndag 10 februari 2014

Detox hjälpa på vägen

Funderar ni på att hänga på och rensa kroppen den 21/2?

Jag kommer hjälpa till här i bloggen med bra recept och små tips under tiden. 

Egentligen är det inget svårt, du äter allt detta härligt färgrika och definitivt goda. 

En bra detox är ju sedan menad att kanske få personen att fundera på ifall man faktiskt klarar sig väldigt bra utan vissa livsmedel. 

En detox på 3 veckor om året tror jag inte gör någon större skillnad på ett helt liv, om du sedan fortsätter att äta massor av skräp. Det är sedan meningen att du ska försöka få en hållbar livsstil med en välbalanserad kost som är bra för dig resten av ditt värdefulla liv.


Jag dricker ganska mycket kaffe om dagarna fram till kl. 16.00 ungefär. Här kan tänkas att jag kommer få kämpa lite, men jag älskar grönt te så det känns som bytet ändå fungerar. Att sedan fortsätta att dricka mindre kaffe är mitt mål 1-2 koppar om dagen är fullt tillräckligt.


P&K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar