söndag 9 februari 2014

Detox

Som ni vet startar min utbildning den 17:e februari. Jag har nu fått material och utbildningsplan och jag är så taggad. Riktigt intressant. Jag ser så fram emot dessa veckor och det känns bra att veta att man har ett år på sig att slutföra utbildningen. Mitt mål är dock att jag ska vara diplomerad livsstilsrådgivare till sommaren. 

I utbildnings syfte för min egen skull tänkte jag testa en detoxkur. Det sägs vara väldigt bra för kroppen och det ska sätta den i rätt balans och rensa ur gammalt skräp vi samlar på oss. 
Har hittat en metod som kallas för Let's go detox och den verkar vara väldigt enkel att följa, egentligen inga konstigheter alls. 

Du detoxar i 3 veckor (21 dagar). Jag tänkte köra igång den 21:a februari, är ni sugna på att hänga på? Sen utvärderar vi tillsammans efter 3 veckor hur det har gått för oss? 
Det går bra att träna under tiden men jag kommer hoppa över högintensiv träning under dessa veckor. Jag kommer satsa på mer meditativ träning i form av promenader, lugna löprundor och korta styrkepass. Ett jympa pass i veckan ( mitt egna ;)). Ni får själva lägga upp er träning och känna efter hur ni vill träna under tiden, tänk dock på att kroppen arbetar och lägger mycket energi på utrensningen.

Här hittar du all information. Förberedelser, vad du behöver under kuren och vad som händer efter. Inköpslista, recept och tips
http://letsgodetox.se

Låter det intressant, vill du hänga på? Hör av dig via mejl,
malin_magnuzon@hotmail.com

Vi stöttar och hjälper varandra på vägen och förhoppningsvis kommer vi känna stor skillnad och komma ur piggare/ friskare och nytända om 21 dagar ;)....



P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar