söndag 8 september 2013

3:e Tjejmilen

Är nu gjord och ännu ett personligt rekord vilket jag definitivt inte trodde skulle ske!! Nöjd med min insats och min tid på 54,43 minuter sitter vi nu i bilen på väg hem.
Vi har haft ett riktigt rolig helg och vi är nog alla överens om att detta kommer bli en tradition :-D. 
Gubbarna som var hejaklack verkade ha haft riktigt roligt medan vi svettades i spåret, deras vätskekontroller bestod dock inte av vatten ;P...

På kvällen åt vi god mat på en italiensk restaurang med trevlig kypare, drack gott vin och jag avslutade min kväll med chokladsviss istället för vinglas och känner mig pigg och alert idag...

Tack mina kära vänner för en underbart trevlig helg!!

Medalj nr 3

Nöjda ( någorlunda iaf ;)) efter målgången!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar