tisdag 10 september 2013

Jympa

Ja som ni flesta nog vet är jag jympa ledare på F&S. Jag älskar verkligen att stå där i mitten och leverera skön härlig rörelse till skön passande musik. Att få igång en hel sal med härliga människor är inte så tokigt vill jag lova.

Jag bygger ihop mitt eget pass och det blir nytt minst två gånger om året höst/vår. Mitt nya höst pass är jag riktigt nöjd med och körde det första gången för två veckor sedan har tyvärr pga jobb inte kunnat köra sen. 
Idag var det äntligen dags igen att få stå där på golvet, var tvungen att gå igenom passet till frukosten idag eftersom det är nytt och inte riktigt satt sig ännu och jag inte har kunnat köra det på så länge!

Passet satt och är nu full laddad med massor gladenergi som alltid efteråt :-D!!

Jag tror på en bra tisdag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar