onsdag 11 september 2013

USA (bättre sent än aldrig)

Äntligen kommer här ett inlägg med bilder från T:s och min fantastiska semester hos min bästaste vän i New Jersey USA.

 Äntligen på väg, som vi har väntat.
 L and lazy Frankie. Första natten sov vi i huset i Glendora.
 På väg till Atlantic City, Ventnor och strandhuset.
 Framme vid strandhuset
 Du fina vän
 Jersey Shore, helt fantastiskt!! Atlantic city i bakgrunden
 The Icecream guy came
 Tvätt, tvätt och ännu mer tvätt men M är glad ändå ;)

 Love <3
 Underbart litet "shorehouse"

 Frukost planering
 Zoo time in Cape may
 Family T minus pappa T
 Icecream! Waterice med mango blev T:s nya favorit
 The girls
 Vägen mellan Cape may och Atlantic city. Jag tror att det är Ocean city som jag fotat?
 
 Lucy the elephants rumpa, Lucy är ett hus i form av en elefant numera ett museum men det har till och med bott en familj i huset en gång i tiden över en sommar.
 Lucy fick nymålade tånaglar i år då hon fyllde år.
 Uppepå Lucy var det fantastisk utsikt över stranden, hela gänget utom Lilleman samlade.
 Pizza at the boardwalk in Ocean city
 Inte dom små pizzorna...
 mustach girls
 T har köpt nagellack, konstigt :P
 Jag gillade verkligen Ocean city, så mysigt att strosa runt och kika i butiker åka karuseller och njuta av utsikten.

 Middag på en Italiensk resturang (Joe´s, eller vad hette den M?)
 <3
 Den godaste maten jag åt under resan, provade även musslor och det kommer jag definitivt äta igen.
Chickenfingers

 T med sin ny shoppade outfit
 Baseball, phillies vs cubs
 Philadelphia

 Mäktigt!
Jaha du, det är här man står som apa i bur. Tur jag slutat ;)


Malin and her Little man <3

Wine time

På väg hemåt över Atlanten igen.
 
Vi hade verkligen 10 fantastiska dagar hos min fina fina M och hennes familj. Med massor nya upplevelser och intryck kommer jag leva länge på denna resa och all tid jag fick med M. Vi kommer igen.
 
Tack för allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar