söndag 15 september 2013

Livets alla pusselbitar

Det är så tydligt hur viktigt det är att alla pusselbitarna passar för att man ska känna totalt välbefinnande!!

Jag har dom flesta pusselbitarna på plats men det är en som är kantig och gnager och som verkligen inte vill passa hur mycket jag än försöker. Jag avskyr att misslyckas och säga att detta passar verkligen inte mig men i detta fall måste jag ge mig!! Detta passar verkligen inte mig och jag mår ganska uselt pga det. 
Jag trodde verkligen inte att denna delen i pusslet skulle ha så stor betydelse för mig som jag nu fått märka att den verkligen har. Jag trodde att alla dom andra bitarna jag har i pusslet skulle kunna väga upp denna bit. Men nej denna biten har en för alldeles stor del. Denna delen måste inspirera och ge mig mer än den gör just nu, mitt sinne behöver få ge och få ut mer ja mycket mer än så här.....

Är förhoppningsvis på väg emot en förändring och denna förändring är verkligen behövlig nu!!




2 kommentarer:

  1. De kommer sakert losa sig till de battre,foranding e bra for de mesta a mar man inte bra dar man e sa klart att man maste forsoka gora nat at de! A som du sager, de e en ganska stor del av livs-pusslet (om de galler vad jag tror de gor??) E de denna bloggen som galler nu?? Puss vannen!! E kortet fran Strandhuset? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lösningen kommer nog snart hoppas jag! Ja denna bloggen gäller nu mycket bättre fungerande än den gamla. Bilden från när jag var nere vid stranden med Livy och Thelma <3

      Radera