tisdag 17 september 2013

Höst ljuva svala höst

Det flyter på och jag har börjat komma till ro i vårt nya hem börjat bo in mig och börjar känna mig så där riktigt hemma. Det tar ett tag innan var sak får sin plats och innan man känner sig sådär beboligt nöjd! 

Hoppas på ännu en förändring, hoppas, hoppas verkligen för mitt välmående att denna förändring blir!!

Idag ska jag på föreläsning om autism. Spännande, älskar att få nya kunskaper.

 
Vad passar bättre när man boar in sig än doften av nybakade bullar, yummy!!

Tallrikshyllan på plats, är egentligen ute efter några fina tallrikar typ engelskt porslin att förvara i den men såhär får den vara så länge!

Idag på morgonen var det riktigt svalt endast 2,5 grad här hemma. Vantar fram, vantar borta, vantar måste handlas........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar