måndag 6 januari 2014

Jullovets sista dag

Så var det helt plötsligt slut på jullovet och imorgon drar vårterminen igång... Passar på att njuta av dagen med sovmorgon och småfix här hemma. Julgranen fick flytta ut idag, känns skönt och sådär behagligt tomt som det brukar göra när julen flyttar in och våren sakta men säkert får ta plats i hemmet. 

Passar på och njuta till fullo av det sista som finns kvar av mina amaryllisar, snittade dom och satte dom i en vas istället 

Under julveckan fyndade jag några fina mässingljusstakar som jag varit ute efter ett tag.
 Såhär fina blev dom nyputsade
Den främsta hade jag dock innan :).

När julen ska ut och våren in blir jag alltid sugen på något nytt! 
Hittade denna häftiga lampa till vardagsrummet som jag inte kunde hejda mig själv från att beställa 

Visst kommer den passa perfekt i fönstret istället för den nu hängande stjärnan
 
Ny fåtölj som är väldigt populär, blev familjens julklapp :)...

Snart ska jag ge mig iväg till Friskis&Svettis för ett förhoppningsvis fullsatt mixjympapass med musikaltema... Eller hur blir ni sugna, visst låter det skitkul :D. Gratis för alla välkomna kl. 16.00.

P&K 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar