fredag 24 januari 2014

Shopping

Jag är sådär extremt nästan lite farligt shopping sugen.... Sugen på nya kläder, sugen på nya saker till hemmet, sugen på nya träningskläder, sugen på ny dammsugare (den gamla är faktiskt trasig, lagad med silvertejp) ja sugen på shopping av alla dess slag helt enkelt! 
Klippning och nya slingor är i alla fall bokat till nästa vecka och välbehövligt vill jag lova, bokade även tid till T då hennes toppar är i behov av att ses över. 

På tisdag ska jag i vilket fall ge mig in till stan på egen hand, tycker det är ganska skönt att gå och strosa i min egna takt utan någon som suckar bakom, någon som är hungrig/törstig, någon som måste gå på toa... Ja ensam är ganska behagligt ibland! 

Dessa jeans är jag lite sugen på 

Kanske denna kjol och blus

Detta är väl ett bra pris på en helt ok dammsugare och vit är den också ;))


T önskade sig bara pengar och presentkort på IKEA i julklapp, hon vill så gärna ha en HEMNES dagbädd. Det fattades några hundra och nu har vi lovat att hjälpa henne med det sista pengarna, så även den ska inhandlas på tisdag. Hon är så nöjd och den kommer passa jätte fint i hennes rum

Det luktar gott här hemma, pulled pork i ugnen som det ska smaskas på till middag. Testar ett annat recept än förra gången så får vi se vilket som är bäst!?

Trevlig helg på er alla
P&K



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar